Přeskočit na obsah

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu www.cokolady.sk, provozovaného společností ZEUS s.r.o.

1.Úvod

1.1 Společnost ZEUS s.r.o., se sídlem Nám SNP 13, 814 99 Bratislava, IČO: 35 711973, DIČ: SK2020266171, IČ DPH: SK2020266171.

(dále jen „prodávající“), je zapsán v obchodním rejstříku Okresního soudu Bratislava 1, oddíl: Sro, vložka č. 14134/B. Společnost ZEUS s.r.o. provozuje e-shop na adrese www.cokolady.sk (dále jen „e-shop“). Prostřednictvím tohoto e-shopu má třetí osoba (dále jen „kupující“ ) možnost prohlédnout si zboží na webových stránkách e-shopu. Současně může tato osoba, v souladu s podmínkami stanovenými v těchto všeobecných obchodních podmínkách (dále jen „VOP“ ) a za podmínky přijetí objednávky – návrhu kupní smlouvy – prodávajícím, vybrané zboží zakoupit.

1.2 Kontakty na prodávajícího :

– elektronická pošta office@zeus-braun.sk -kontaktní tel. +421 902 359 089

Prodávající si vyhrazuje právo kdykoli změnit nebo aktualizovat výše uvedené údaje na

www.cokolady.sk

1.3 Tyto VOP upravují právní vztahy mezi společností ZEUSs r.o. jako prodávajícím a kupujícím, který v souladu s těmito VOP projeví zájem o koupi zboží v e-shopu na adrese www.cokolady.sk. Tyto právní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím vznikají při koupi, dodání zboží a reklamaci vad zboží a podle svého obsahu se řídí ustanoveními příslušných právních předpisů Slovenské republiky, zejména (nikoliv však výlučně) Občanským zákoníkem Slovenské republiky, Zákonem o ochraně spotřebitele a Zákonem o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku. Vzájemné vztahy Prodávajícího a Kupujícího se dále řídí Reklamačním řádem pro e-shop (dále jen „Reklamační řád“) uvedeným v bodě 6 VOP.

1.4. Kupní smlouvou se rozumí smlouva mezi prodávajícím a kupujícím, jejímž předmětem je koupě zboží prezentovaného na www.cokolady.sk, uzavřená v souladu s těmito VOP.

1.5 Ustanovení VOP a právních předpisů upravujících práva spotřebitele se nevztahují na Kupujícího, který není spotřebitelem dle zákona č. 250/2007 Z.z. Slovenské Republiky. O ochraně spotřebitele a který nakupuje zboží za účelem podnikání. Takové osobě nepřísluší práva spotřebitele dle platných právních předpisů. Odpovědnost za vady zboží a vzájemné vztahy prodávajícího a kupujícího, který není spotřebitelem, se v takovém případě řídí ustanoveními zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodního zákoníku Slovenské Republiky.

2. Objednávka zboží / kupní smlouva / úkony směřující k uzavření smlouvy

2.1 Nabídka zboží prodávajícího je činěna prostřednictvím internetu na adrese www.cokolady.sk. Zde je kupujícímu k dispozici prostředí, které umožňuje zejména prohlížení aktuálně nabízeného zboží, vyhledávání požadovaného zboží a objednávání vybraného zboží. Nákup zboží se uskutečňuje vystavením a odesláním objednávky Kupujícím v e-shopu Prodávajícího s tím, že objednávka Kupujícího musí být Prodávajícím potvrzena (akceptována), aby došlo ke vzniku kupní smlouvy. Je-li objednávka potvrzena Prodávajícím v souladu s VOP, Prodávající dodá objednané zboží v přiměřené dodací lhůtě. Před odesláním objednávky se kupující může na e-shopu a ve VOP seznámit s informacemi, které je prodávající povinen poskytnout podle zvláštních předpisů, zejména podle § 3 zákona č. 102/2014 Z.z. Slovenské Republiky Následující informace :

– Hlavní vlastnosti zboží v rozsahu odpovídajícím použitému komunikačnímu prostředku a zboží (jejich popis naleznete u každého zboží přímo v e-shopu jako „detail“).

– obchodní jméno a sídlo nebo místo podnikání prodávajícího nebo osoby, jejímž jménem prodávající jedná (údaje jsou uvedeny na stránce e-shopu v části „Kontakty“).

– telefonní číslo prodávajícího a další údaje důležité pro styk spotřebitele s prodávajícím, zejména e-mailovou adresu prodávajícího a číslo faxu, pokud je má k dispozici, jakož i adresu, na které může spotřebitel uplatnit reklamaci, podat stížnost nebo jinou stížnost ( Údaje jsou uvedeny na stránce e-shopu v části „Kontakty“ a adresa, na které lze podat stížnost, je uvedena ve VOP v části „Záruka, reklamační řád a reklamace“).

– celkovou cenu zboží nebo služeb včetně daně z přidané hodnoty a všech dalších daní ( Cena zboží je uvedena včetně DPH u každé jednotlivé položky zboží. Náklady na poštovné a balné se vypočítávají na základě hmotnosti zásilky. Hmotnostní limity v rámci Slovenské republiky, České republiky a Maďarska (Magyarország ) naleznete v informacích o doručení.

.

– cena za použití prostředků dálkové komunikace, které lze použít pro účely uzavření smlouvy, pokud se jedná o číslo služby se zvýšenou sazbou (Na stránce www.cokolady.sk je uveden telefonní kontakt na číslo s běžní tarifou).

– platební podmínky, dodací podmínky, lhůtu, do které se prodávající zavazuje dodat zboží, informace o postupech při uplatňování a vyřizování reklamací, stížností a reklamací spotřebitelů.

( Prodávající se zavazuje dodat zboží do 4 pracovních dnů od potvrzení objednávky, s výjimkou víkendů a svátků. Kupující zaplatí za zboží při jeho převzetí nebo předem. Podrobnosti viz tyto VOP v bodech 3 a 4).

– informace o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy, podmínkách, lhůtě a postupu pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy (uvedeno v samostatném bodě 5 těchto VOP. Součástí VOP je rovněž formulář, prostřednictvím kterého může kupující oznámit prodávajícímu odstoupení od smlouvy)

– informace o tom, že pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy, ponese náklady na vrácení zboží prodávajícímu dle § 10 odst. 3 zákona. o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č. 102/2014 Sb.“). a v případě, že odstoupí od smlouvy uzavřené na dálku, také náklady na vrácení zboží, které vzhledem k jeho povaze nelze vrátit poštou. ( Uvedeno v samostatném bodě 5 těchto VOP).

– povinnost spotřebitele zaplatit prodávajícímu cenu za skutečně poskytnuté plnění podle § 10 odst. 5 zákona. č. 102/20014 Sb. o službách pro spotřebitele, pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy o poskytování služeb poté, co dal prodávajícímu výslovný souhlas podle § 4 odst. 6 .

– informace o tom, že spotřebitel není oprávněn od smlouvy odstoupit, případně informace o okolnostech, za kterých spotřebitel ztrácí právo od smlouvy odstoupit (uvedeno v samostatném bodě 5 těchto VOP).

– údaj o odpovědnosti prodávajícího za vady zboží podle obecných právních předpisů (uvedeno v samostatném bodě 6 těchto VOP).

– informace o možnosti a podmínkách mimosoudního řešení sporu prostřednictvím systému alternativního řešení sporů, pokud se prodávající zavázal tento systém využít (uvedeno v samostatném bodě 6.7 těchto VOP).

Podáním objednávky v e-shopu kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP. Od těchto obchodních podmínek se lze odchýlit pouze na základě vzájemné dohody mezi prodávajícím a kupujícím. Kupující současně s odesláním objednávky bere na vědomí, že s tímto odesláním objednávky je spojen jeho závazek uhradit kupní cenu objednaného zboží.

2.2 Kupující může objednávat zboží jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník.

2.3 Kupující si zboží prohlíží a vybírá kliknutím na zobrazené zboží. U Zboží si Kupující vybere údaje dle zveřejněných objednávkových informací a kliknutím na tlačítko „přidat do košíku“ přidá Zboží do své objednávky. Kupující má možnost pokračovat dále v nákupu nebo zvolit možnost „Přejít do košíku“. Kupující má ještě možnost vrátit se k dalšímu nákupu, upravit obsah košíku a dokonce jej zcela vyprázdnit. pokud se rozhodne vybrané zboží zakoupit, klikne na tlačítko „Pokladna“.

Druhým krokem objednávky je část nazvaná „Možnosti objednávky“. Zde má kupující možnost se přihlásit, pokud je již v e-shopu registrován, nebo se zaregistrovat, aby se při dalších nákupech již jen přihlašoval, případně mohl nakupovat i bez registrace. Kromě toho má stále možnost vrátit se k nákupu. Po rozhodnutí kupujícího o nákupu s registrací nebo bez registrace je kupující povinen vyplnit fakturační a dodací údaje v rozsahu: jméno, příjmení, telefon, e-mail, město nebo obec, ulice a č. p., PSČ. Po vyplnění kontaktních a dodacích údajů může Kupující přejít ke kroku s názvem“ Způsob doručení“. V tomto kroku musí Kupující zvolit možnost dopravy nebo osobního odběru. Tím se dostane k dalšímu bodu „Způsob platby“, kde má na výběr způsob platby za Zboží a dopravu nebo osobní odběr. Než přejdete ke kroku „Pokračovat“, je nutné potvrdit, že jste se seznámili s platnými obchodními podmínkami, neboť jsou součástí smluvního vztahu mezi Prodávajícím a Kupujícím.

Kupující tímto bere na vědomí, že výše uvedený pokyn „Potvrdit objednávku s povinností platby“ je spojen se závazkem kupujícího uhradit kupní cenu platnou v okamžiku objednání zboží.

2.4. Kupující je povinen poskytnout úplné, pravdivé a správné údaje nezbytné pro včasné a řádné dodání objednaného zboží.

2.5 Objednávka kupujícího se považuje za odeslanou, pokud je doručena prodávajícímu a pokud obsahuje všechny údaje požadované v části „Kontaktní údaje“.

2.6 Kupující zašle prodávajícímu prostřednictvím e-shopu objednávku, která je návrhem kupujícího na uzavření kupní smlouvy za podmínek těchto VOP. Objednávka je určena k přijetí Prodávajícím do 5 dnů od jejího doručení Prodávajícímu. Podáním objednávky prodávajícímu prostřednictvím e-shopu se kupující stává po tuto dobu svou objednávkou vázán a zavazuje se jím objednané zboží zakoupit a převzít za kupní cenu uvedenou v okamžiku podání objednávky na e-shopu, a to v souladu s podmínkami VOP, to vše za předpokladu, že objednávka bude prodávajícím v dané lhůtě přijata. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky ze strany Prodávajícího, které Prodávající zašle Kupujícímu e-mailem.

2.7. Kupující – spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodávka zboží, a to i před počátkem běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.

2.8 Změna objednávky je výjimečně možná, pokud se Prodávající nemůže dohodnout – akceptovat objednávku Kupujícího v plném rozsahu, tj. pokud některá z objednaných položek není aktuálně k dispozici. V takovém případě bude Kupující o této skutečnosti informován e-mailem nebo telefonicky. Kupující je povinen zaslat Prodávajícímu stanovisko ke změně objednávky do 3 dnů ode dne oznámení navrhované změny. Po tuto dobu budou dostupné položky z objednávky Kupujícího rezervovány. Odsouhlasením navrhované změny objednávky vzniká mezi stranami smluvní vztah. Pokud kupující ve výše uvedené lhůtě se změnou objednávky nesouhlasí, objednávka se po uplynutí výše uvedené lhůty v celém rozsahu ruší a návrh prodávajícího na změnu objednávky se považuje za neakceptovaný kupujícím.

2.9. Z uzavřené kupní smlouvy vzniká prodávajícímu povinnost předmět koupě kupujícímu předat a splnit povinnosti vyplývající z VOP. Kupující je povinen předmět koupě z uzavřené smlouvy převzít, zaplatit za něj sjednanou cenu plnění a splnit povinnosti vyplývající z této smlouvy a VOP. Prodávající je povinen akceptovanou objednávku splnit do 14 dnů od uzavření smlouvy (bod 4.1. VOP).

2.10. Zjistí-li prodávající dodatečně tiskovou, dodací nebo jinou chybu týkající se zboží (dostupnost, množství, možnosti dodání, cena nebo vyšší moc), a to bez ohledu na to, zda k ní došlo před nebo po uzavření smlouvy, je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího. V takových případech jsou smluvní strany oprávněny zrušit svou objednávku ( kupující) nebo ji odmítnout (prodávající) před uzavřením smlouvy. Zjistí-li prodávající takovou chybu po uzavření smlouvy, je oprávněn od smlouvy odstoupit, dokud není zboží dodáno kupujícímu. Kupující má ve výše uvedeném případě rovněž právo od smlouvy odstoupit.

2.11. Kupující je rovněž oprávněn jednostranně odstoupit od smlouvy v době od uzavření smlouvy do dodání zboží ( § 7 odst. 5 zákona č. 102/2014 Sb.). Úprava odstoupení kupujícího od smlouvy po převzetí objednaného zboží je uvedena v samostatném bodě 5 těchto VOP a v příslušných ustanoveních zákona.

2.12. Postoupení pohledávek vyplývajících ze vztahů dle těchto VOP není možné.

3. Kupní cena, platební podmínky

3.1. Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu za zboží a cenu poštovného dle prodávajícím akceptované objednávky (uzavřené smlouvy). Při vytváření objednávky jsou tyto položky uvedeny zvlášť a také jako součet ceny zboží a poštovného . Cena zboží na e-shopu je uvedena včetně DPH.

3.2. Způsob úhrady kupní ceny, poštovného kupujícímu při převzetí zboží na dobírku určuje prodávající jako jediný. 3.3. Kupující je povinen zaplatit za zboží v hotovosti při převzetí zboží (na dobírku ) – kupní cenu, nebo při vyřízení objednávky platební kartou prostřednictvím platební brány CardPay (akceptuje karty VISA, MASTERCARD, MAESTRO), náklady na dopravu jsou uvedeny na stránce e-shopu v nákupním košíku v kroku objednání zboží „Pokladna“.

3.3 Kupní cena je splatná při dodání zboží na dobírku jako platba v hotovosti, kdy kupující je povinen uhradit prodávajícímu kupní cenu a náklady na dopravu nejpozději při doručení zboží kupujícímu.

3.4 Náklady na použití elektronických komunikačních prostředků se řídí smlouvou mezi kupujícím a jeho poskytovatelem internetového připojení, případně poskytovatelem služeb elektronických komunikací.

3.5 Prodávající vystaví a doručí kupujícímu fakturu v souladu s platnými předpisy Slovenské republiky. Kupující zasláním objednávky souhlasí s tím, že faktura bude zaslána spolu se zbožím nebo zpřístupněna Kupujícímu elektronicky jako elektronická faktura, která však plně nahrazuje písemnou fakturu. Faktura zaslaná spolu se zbožím je zároveň dodacím listem a záručním listem.

4. Dodání zboží, dodací podmínky a náklady na dodání

4.1 Prodávající dodá zboží kupujícímu do 14 dnů ode dne, kdy byla uzavřena smlouva mezi prodávajícím a kupujícím v souladu s těmito VOP, tj. od přijetí objednávky kupujícího prodávajícím. Prodávající dodá zboží Kupujícímu poštou na adresu uvedenou Kupujícím při vystavení objednávky, a to pouze na adresu v SR, HU a CZ. Poštovní doručovatel zboží je oprávněn přiměřeným způsobem ověřit, zda osoba, která zboží přebírá, je oprávněna zboží převzít.

V případě dobírky, kdy Kupující nebo jím prokazatelně pověřená osoba převezme zboží od poštovního přepravce a zaplatí cenu zboží a výše uvedenou cenu za dodání.

4.2. Dodání zboží Kupujícímu je možné pouze v případě, že je uhrazena kupní cena a cena za dodání dodaného zboží. V opačném případě je doručovatel oprávněn zboží nedodat a prodávající není v prodlení s dodáním zboží. Kupující je povinen převzít zboží od řidiče dodávky v rozsahu objednávky akceptované prodávajícím. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až po zaplacení kupní ceny zboží, ceny za dodání a následném převzetí zboží.

4.3 Prodávající je oprávněn dodat zboží i několika samostatnými dodávkami s tím, že pro tyto samostatné dodávky platí cena poštovného jako při přijetí objednávky a kupující je povinen uhradit poštovné pouze jednou za takto rozdělenou dodávku zboží.

4.4 Při převzetí zboží je Kupující povinen prokázat doručovateli svou totožnost, čímž prokáže své oprávnění k převzetí zboží. Bez toho není poštovní doručovatel povinen zboží Kupujícímu doručit.

4.5 Při převzetí zboží je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu a úplnost dodávky. V případě zjevných vad je Kupující povinen o nich neprodleně, nejpozději do 48 hodin, informovat Prodávajícího. Kupující je povinen při převzetí zboží označit všechna zjevná poškození zásilky a porušení obalu. Podpisem přejímacího protokolu kupující stvrzuje, že zásilku převzal nepoškozenou. Pokud Kupující do 24 hodin od doručení zboží na základě potvrzeného dodacího listu a dodacího listu nevznese námitku proti nedodání zboží a nedodání dokladů dodaných se zbožím, má se za to, že zboží bylo Kupujícímu dodáno řádně a včas, pokud Kupující neprokáže opak.

4.6. Kupující je povinen neprodleně oznámit prodávajícímu jakékoliv poškození zboží, a to e-mailem nebo telefonicky na čísle +421 902 359 089. Dodatečné reklamace mechanického poškození zboží, zjistitelné při převzetí, nebudou Prodávajícím akceptovány.

4.7 Pokud taková situace nastane, Prodávající neprodleně informuje Kupujícího o nemožnosti dodání zboží. Totéž platí v případě vyšší moci, v případě důvodů na straně dodavatele nebo jiných důvodů, za které prodávající neodpovídá.

5. Vrácení zboží – odstoupení od smlouvy

5.1 Poučení o právu kupujícího odstoupit od smlouvy.

Kupující spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Bylo-li zboží z jedné objednávky dodáno dle uvážení prodávajícího několika samostatnými dodávkami, lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne, kdy kupující nebo jím pověřená osoba převzala zboží dodané jako poslední.

Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně – oznámením prodávajícímu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, je-li oznámení o odstoupení od smlouvy odesláno prodávajícímu nejpozději poslední den výše uvedené 14denní lhůty (§ 8 odst. 2 zákona č. 102/2014 Z.z. Slovenské Republiky.). Oznámení o odstoupení od smlouvy musí obsahovat identifikaci kupujícího a také zboží. Oznámení o odstoupení od smlouvy musí být podepsáno Kupujícím a zasláno na adresu společnosti ZEUS s.r.o. P.O.BOX 265, 814 99 Bratislava nebo e-mailem.

Pro odstoupení od smlouvy může Kupující použít formulář, který je přílohou těchto Všeobecných obchodních podmínek a který je rovněž ke stažení na www.cokolady.sk. V případě odstoupení od smlouvy prostřednictvím formuláře uvedeného na webových stránkách Prodávajícího a zaslaného elektronicky, Prodávající tuto skutečnost Kupujícímu potvrdí bezodkladně po obdržení takového oznámení.

Odstoupením od smlouvy vzniká kupujícímu nárok na vrácení zaplacené kupní ceny za zboží, včetně nákladů, které kupujícímu vznikly v souvislosti s objednáním zboží. Platby, které Kupující uhradil Prodávajícímu v souvislosti se smlouvou, od níž Kupující odstoupil, vrátí Prodávající Kupujícímu nejpozději do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení od smlouvy. Prodávající je povinen vrátit uvedené platby kupujícímu poštovní poukázkou nebo převodem na bakový účet. Tím není dotčeno právo Kupujícího dohodnout se s Prodávajícím na jiném způsobu platby, avšak v souvislosti s tím nebudou Kupujícímu účtovány žádné další poplatky.

V případě odstoupení od smlouvy o prodeji zboží není Prodávající povinen vrátit platby Kupujícímu dříve, než mu bude zboží vráceno, nebo dokud Spotřebitel neprokáže, že zboží Prodávajícímu odeslal. To neplatí, pokud prodávající navrhne osobní odběr zboží nebo odběr prostřednictvím jím pověřené osoby ( § 9 odst. 5 zákona č. 102/2014 Z.z. Slovenské Republiky).

V případě odstoupení od smlouvy je kupující povinen zaslat zboží prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Uvedená lhůta je zachována, pokud v její poslední den bylo zboží předáno k přepravě. náklady na vrácení zboží prodávajícímu nese kupující. Vrácené zboží nesmí být poškozené ani jinak znehodnocené a musí být bez známek opotřebení.

Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud se zbožím nakládal jiným způsobem, než který je nutný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží. kupující nemůže odstoupit od smlouvy v případech uvedených v § 7 odst. 6 zákona č. 102/2014 Sb.

o prodeji knih nedodávaných v ochranném obalu a o prodeji periodického tisku,

– prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, audiovizuálních záznamů, knih nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud zákazník tento obal rozbalil,

– poskytování elektronického obsahu jiného než na hmotném nosiči, pokud bylo poskytování takového obsahu zahájeno s výslovným souhlasem zákazníka a zákazník prohlásil, že byl řádně informován o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo odstoupit od smlouvy,

– prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné k vrácení ze zdravotních nebo hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání poškozen, např. zboží textilní povahy).

5.2 Pokud je poškozené zboží vrácené kupujícím zjevně používáno nad rámec běžného zacházení nutného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží, má prodávající vůči kupujícímu nárok na náhradu škody.

Formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete na konci těchto VOP.

6. Záruka, reklamační podmínky a reklamační řád

6.1. Prodávající vydává v souladu s ustanovením § 18 zákona č. 250/2007 Z.z. Slovenské republiky o ochraně spotřebitele a ustanoveními §§ 612 – 627 zákona č. 40/1964 Z.z. občanský zákoník tento reklamační řád, který upravuje postup při přijímání a vyřizování stížností spotřebitelů – kupujících v souvislosti s nákupem zboží prostřednictvím internetu, a to prostřednictvím e-shopu umístěného na webové stránce www.cokolady.sk.

6.2. Tento Reklamační řád je umístěn na internetových stránkách e-shopu společnosti ZEUS s.r.o. – www.cokolady.sk v souladu s § 18 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.

6.3.Odpovědnost za vady zboží
Kupující je povinen bezprostředně po převzetí zboží zkontrolovat neporušenost obalu a úplnost dodávky, zejména počet balení. V případě zjištění zjevných vad v souvislosti se zásilkou a zbožím je kupující povinen neprodleně, nejpozději do 24 hodin, informovat prodávajícího. Kupující je povinen vyznačit na dodacím listu všechna zjevná poškození zásilky a porušení obalu. Je-li přepravní obal přelepen páskou prodávajícího a je poškozen nebo je zjištěno jiné poškození obalu zásilky a nasvědčují-li tyto skutečnosti tomu, že zásilka byla neoprávněně otevřena, je kupující povinen zásilku od doručovatele nepřevzít. Podpisem protokolu o převzetí zásilky bez uvedení poškození zásilky kupující potvrzuje, že zásilku převzal nepoškozenou. Pokud Kupující nepotvrdí nedodání dokladů dodaných se zbožím do 24 hodin od doručení zboží, platí domněnka řádného doručení zboží Kupujícímu, pokud se neprokáže opak. Kupující je povinen neprodleně informovat prodávajícího o jakémkoli poškození dodaného zboží elektronickými nebo jinými vhodnými prostředky. Na později nahlášené mechanické poškození zjistitelné při převzetí zboží se nebere zřetel a taková reklamace nebude uznána.

Prodávající odpovídá za to, že zboží je bez vad, v kvalitě, míře, množství nebo hmotnosti, jak je popsáno v nabídce a jak bylo objednáno kupujícím nebo jak je požadováno právními předpisy.

V souladu s příslušnými zákonnými ustanoveními (občanský zákoník) odpovídá prodávající za vady, které má prodávané zboží při převzetí kupujícím, a nejde-li o zboží, které se rychle kazí, nebo o použité zboží, odpovídá prodávající i za vady, které se vyskytnou na zboží v záruční době nebo v době jeho užívání.

Za vadu nelze považovat změnu zboží, ke které došlo v průběhu záruční doby v důsledku opotřebení, nesprávného skladování, používání nebo neodborného zásahu.

Bez ohledu na výše uvedenou odpovědnost prodávajícího za kvalitu zboží prodávající neodpovídá za vady:
– pokud kupující způsobil vadu zboží sám,
– pokud kupující o vadě zboží věděl před převzetím zboží nebo byl na vadu výslovně a zřetelně upozorněn a pokud byla kupujícímu z důvodu takové vady poskytnuta sleva z ceny zboží,
– pokud Kupující reklamuje zboží po uplynutí záruční doby nebo jiné doby, po kterou si má zboží zachovat své specifické vlastnosti,
– v případě zboží prodávaného za nižší cenu, pokud byla nižší cena sjednána pro takovou vadu.

6.4 Záruční doba

6.5 Uplatnění odpovědnosti za vady
Odpovědnost za vady se uplatňuje e-mailem na adrese office@zeus-braun.sk, telefonicky na čísle +421 904 324 557 nebo písemně poštou na adresu prodávajícího ZEUS s.r.o. P.O.BOX 265, 81499 Bratislava 1. Kupující je povinen uplatnit právo z odpovědnosti za vady nejpozději do uplynutí záruční doby a v případě zboží, které se rychle kazí, nejpozději následující den po koupi, jinak práva z odpovědnosti za vady zanikají. Při uplatnění vady poštou je kupující povinen předložit zboží, na kterém se vada vyskytla, popis vady, kopii dokladu o koupi (faktury), záruční list (pokud byl k prodávanému zboží vydán) a kontaktní údaje kupujícího. Reklamaci lze podat také elektronicky s přiloženými dokumenty ve formě skenu. Prodávající upozorňuje, že reklamované zboží vrácené prodávajícímu na dobírku nebude prodávajícím přijato.

6.6 Povinnosti prodávajícího v případě reklamace ze strany kupujícího
Uplatní-li Kupující právo z odpovědnosti za vady osobně, je Prodávající nebo jím pověřený zaměstnanec či určená osoba povinen poučit Kupujícího o jeho právech, která jsou uvedena v tomto reklamačním řádu. Prodávající je povinen vydat Kupujícímu potvrzení o tom, kdy Kupující právo z odpovědnosti za vady při uplatnění reklamace uplatnil.

Na základě rozhodnutí Kupujícího o tom, které ze svých práv uplatňuje, je Prodávající povinen určit způsob vyřízení reklamace, a to následovně:
(a) vyřízení reklamace ihned,
b) ve složitých případech do 5 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace,
c) ve složitých případech, zejména je-li vyžadováno technické zhodnocení zboží, do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Pokud kupující uplatnil reklamaci výrobku v prvních 12 měsících od jeho zakoupení, může prodávající reklamaci zamítnout pouze na základě odborného posouzení; bez ohledu na výsledek nelze po kupujícím požadovat úhradu nákladů spojených s tímto odborným posouzením ani jiných nákladů spojených s odborným posouzením.

Pokud Kupující uplatnil reklamaci výrobku po 12 měsících od data nákupu a Prodávající reklamaci zamítl, uvede Prodávající v dokladu o zamítnutí reklamace, komu může Kupující zaslat zboží k odbornému posouzení. Pokud je výrobek zaslán k odbornému posouzení osobě určené prodávajícím, nese veškeré související účelně vynaložené náklady prodávající bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Prokáže-li Kupující znaleckým posudkem odpovědnost Prodávajícího za vadu, může Kupující nárok opětovně uplatnit; po dobu provádění znaleckého posudku záruční doba neplyne. Prodávající uhradí Kupujícímu do 14 dnů ode dne opětovného uplatnění reklamace veškeré náklady vynaložené na odborné posouzení. Opětovně uplatněnou reklamaci nelze zamítnout.

Po určení způsobu vyřízení reklamace se reklamace vyřídí ihned; v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později, vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty může kupující odstoupit od smlouvy nebo má právo na výměnu výrobku za nový výrobek, a to bez ohledu na oprávněnost reklamace.

Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemný doklad o reklamaci do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Kupující bere na vědomí a souhlasí s tím, že doklad o reklamaci a vyřízení reklamace bude kupujícímu doručen v souladu se zákonem. Po skončení reklamačního řízení je Kupující povinen na výzvu Prodávajícího převzít od Prodávajícího reklamované zboží do 15 dnů, pokud byla reklamace vyřízena opravou, slevou, výměnou zboží ( nové zboží ) nebo zamítnutím reklamace. Pokud Kupující nepřevezme zboží ani do 30 dnů od vyřízení reklamace nebo do 30 dnů ode dne opětovného doručení zboží Kupujícímu nebo nepřevezme zboží ve stejné lhůtě po zaslání výzvy Prodávajícího na kontaktní adresu uvedenou Kupujícím po ukončení reklamačního řízení, je Prodávající oprávněn v souladu se zákonem požadovat po Kupujícím skladné ve výši 0,20 €/den skladování.

Nároky Kupujícího v případě řádně uplatněné reklamace jsou následující:
– jedná-li se o vadu, kterou lze odstranit, má Kupující nárok na její bezplatné, včasné a řádné odstranění. Prodávající je povinen vadu odstranit bez zbytečného odkladu. Kupující může namísto odstranění vady požadovat výměnu věci nebo, týká-li se vada pouze součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k hodnotě zboží nebo závažnosti vady. Prodávající však může vždy místo odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže.
– jde-li o vadu neodstranitelnou, tj. nelze-li vadné zboží opravit; jsou-li prokazatelně zhoršeny jakostní vlastnosti potravinářského zboží, vada je odstranitelná, ale kupující nemůže zboží řádně užívat, protože se stejná vada po opravě vyskytne znovu, nebo jde-li o větší počet vad, má kupující právo na výměnu vadného zboží za zboží bez vad nebo na odstoupení od smlouvy, pokud kupující s výměnou vadného zboží nesouhlasí.
– Vyskytnou-li se jiné neodstranitelné vady, které nebrání užívání zboží, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny zboží.

Ustanovení tohoto bodu se nevztahuje na Kupujícího, který není spotřebitelem a kupuje zboží za účelem podnikání, nikoliv pro osobní spotřebu fyzických osob; odpovědnost za vady zboží se v tomto případě řídí ustanoveními § 422 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. Obchodního zákoníku. Prodávající vyřizuje reklamace zboží pořízeného kupujícím prostřednictvím e-shopu prodávajícího v souladu s právními předpisy Slovenské republiky, zejména zákonem č. 250/2007 Sb. ve znění pozdějších předpisů, Občanským zákoníkem Slovenské republiky a příslušnými právními předpisy.

Ostatní stížnosti a podněty Kupujících je možné adresovat na adresu sídla Prodávajícího a také elektronicky na office@zeus-braun.sk.

6.7 Alternativní řešení sporů
Kupující, který je spotřebitelem, může v souladu s ustanoveními zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení sporů, není-li spokojen s vyřízením své reklamace nebo byla-li porušena jeho práva, má právo obrátit se na Prodávajícího se žádostí o nápravu. Tuto žádost zašle na e-mailovou adresu office@zeus-braun.sk.
Pokud prodávající žádost kupujícího zamítne nebo na ni neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, má kupující právo podat návrh na alternativní řešení sporu u subjektu alternativního řešení sporů. Těmito subjekty jsou subjekty uvedené v § 3 odst. 2 zákona č. 391/2015 Z.z. Slovenské Republiky. a oprávněné právnické osoby zapsané v seznamu podle § 5 odst. 2 uvedeného zákona. Zákon č. 391/2015 Sb. Náležitosti takového návrhu jsou uvedeny v § 2 zákona č. 391/2015 Sb.

V souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 524/2013 je zřízena tzv. platforma RSO (online řešení sporů). Na této platformě může kupující-spotřebitel podat online stížnost. Tato platforma je dostupná online na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu www.cokolady.sk, provozovaného společností ZEUS s.r.o.

1.Úvod

1.1 Společnost ZEUS s.r.o., se sídlem Nám SNP 13, 814 99 Bratislava, IČO: 35 711973, DIČ: SK2020266171, IČ DPH: SK2020266171.

(dále jen „prodávající“), je zapsán v obchodním rejstříku Okresního soudu Bratislava 1, oddíl: Sro, vložka č. 14134/B. Společnost ZEUS s.r.o. provozuje e-shop na adrese www.cokolady.sk (dále jen „e-shop“). Prostřednictvím tohoto e-shopu má třetí osoba (dále jen „kupující“ ) možnost prohlédnout si zboží na webových stránkách e-shopu. Současně může tato osoba, v souladu s podmínkami stanovenými v těchto všeobecných obchodních podmínkách (dále jen „VOP“ ) a za podmínky přijetí objednávky – návrhu kupní smlouvy – prodávajícím, vybrané zboží zakoupit.

1.2 Kontakty na prodávajícího :

– elektronická pošta office@zeus-braun.sk -kontaktní tel. +421 902 359 089

Prodávající si vyhrazuje právo kdykoli změnit nebo aktualizovat výše uvedené údaje na

www.cokolady.sk

1.3 Tyto VOP upravují právní vztahy mezi společností ZEUSs r.o. jako prodávajícím a kupujícím, který v souladu s těmito VOP projeví zájem o koupi zboží v e-shopu na adrese www.cokolady.sk. Tyto právní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím vznikají při koupi, dodání zboží a reklamaci vad zboží a podle svého obsahu se řídí ustanoveními příslušných právních předpisů Slovenské republiky, zejména (nikoliv však výlučně) Občanským zákoníkem Slovenské republiky, Zákonem o ochraně spotřebitele a Zákonem o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku. Vzájemné vztahy Prodávajícího a Kupujícího se dále řídí Reklamačním řádem pro e-shop (dále jen „Reklamační řád“) uvedeným v bodě 6 VOP.

1.4. Kupní smlouvou se rozumí smlouva mezi prodávajícím a kupujícím, jejímž předmětem je koupě zboží prezentovaného na www.cokolady.sk, uzavřená v souladu s těmito VOP.

1.5 Ustanovení VOP a právních předpisů upravujících práva spotřebitele se nevztahují na Kupujícího, který není spotřebitelem dle zákona č. 250/2007 Z.z. Slovenské Republiky. O ochraně spotřebitele a který nakupuje zboží za účelem podnikání. Takové osobě nepřísluší práva spotřebitele dle platných právních předpisů. Odpovědnost za vady zboží a vzájemné vztahy prodávajícího a kupujícího, který není spotřebitelem, se v takovém případě řídí ustanoveními zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodního zákoníku Slovenské Republiky.

2. Objednávka zboží / kupní smlouva / úkony směřující k uzavření smlouvy

2.1 Nabídka zboží prodávajícího je činěna prostřednictvím internetu na adrese www.cokolady.sk. Zde je kupujícímu k dispozici prostředí, které umožňuje zejména prohlížení aktuálně nabízeného zboží, vyhledávání požadovaného zboží a objednávání vybraného zboží. Nákup zboží se uskutečňuje vystavením a odesláním objednávky Kupujícím v e-shopu Prodávajícího s tím, že objednávka Kupujícího musí být Prodávajícím potvrzena (akceptována), aby došlo ke vzniku kupní smlouvy. Je-li objednávka potvrzena Prodávajícím v souladu s VOP, Prodávající dodá objednané zboží v přiměřené dodací lhůtě. Před odesláním objednávky se kupující může na e-shopu a ve VOP seznámit s informacemi, které je prodávající povinen poskytnout podle zvláštních předpisů, zejména podle § 3 zákona č. 102/2014 Z.z. Slovenské Republiky Následující informace :

– Hlavní vlastnosti zboží v rozsahu odpovídajícím použitému komunikačnímu prostředku a zboží (jejich popis naleznete u každého zboží přímo v e-shopu jako „detail“).

– obchodní jméno a sídlo nebo místo podnikání prodávajícího nebo osoby, jejímž jménem prodávající jedná (údaje jsou uvedeny na stránce e-shopu v části „Kontakty“).

– telefonní číslo prodávajícího a další údaje důležité pro styk spotřebitele s prodávajícím, zejména e-mailovou adresu prodávajícího a číslo faxu, pokud je má k dispozici, jakož i adresu, na které může spotřebitel uplatnit reklamaci, podat stížnost nebo jinou stížnost ( Údaje jsou uvedeny na stránce e-shopu v části „Kontakty“ a adresa, na které lze podat stížnost, je uvedena ve VOP v části „Záruka, reklamační řád a reklamace“).

– celkovou cenu zboží nebo služeb včetně daně z přidané hodnoty a všech dalších daní ( Cena zboží je uvedena včetně DPH u každé jednotlivé položky zboží. Náklady na poštovné a balné se vypočítávají na základě hmotnosti zásilky. Hmotnostní limity v rámci Slovenské republiky, České republiky a Maďarska (Magyarország ) naleznete v informacích o doručení.

.

– cena za použití prostředků dálkové komunikace, které lze použít pro účely uzavření smlouvy, pokud se jedná o číslo služby se zvýšenou sazbou (Na stránce www.cokolady.sk je uveden telefonní kontakt na číslo s běžní tarifou).

– platební podmínky, dodací podmínky, lhůtu, do které se prodávající zavazuje dodat zboží, informace o postupech při uplatňování a vyřizování reklamací, stížností a reklamací spotřebitelů.

( Prodávající se zavazuje dodat zboží do 4 pracovních dnů od potvrzení objednávky, s výjimkou víkendů a svátků. Kupující zaplatí za zboží při jeho převzetí nebo předem. Podrobnosti viz tyto VOP v bodech 3 a 4).

– informace o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy, podmínkách, lhůtě a postupu pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy (uvedeno v samostatném bodě 5 těchto VOP. Součástí VOP je rovněž formulář, prostřednictvím kterého může kupující oznámit prodávajícímu odstoupení od smlouvy)

– informace o tom, že pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy, ponese náklady na vrácení zboží prodávajícímu dle § 10 odst. 3 zákona. o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č. 102/2014 Sb.“). a v případě, že odstoupí od smlouvy uzavřené na dálku, také náklady na vrácení zboží, které vzhledem k jeho povaze nelze vrátit poštou. ( Uvedeno v samostatném bodě 5 těchto VOP).

– povinnost spotřebitele zaplatit prodávajícímu cenu za skutečně poskytnuté plnění podle § 10 odst. 5 zákona. č. 102/20014 Sb. o službách pro spotřebitele, pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy o poskytování služeb poté, co dal prodávajícímu výslovný souhlas podle § 4 odst. 6 .

– informace o tom, že spotřebitel není oprávněn od smlouvy odstoupit, případně informace o okolnostech, za kterých spotřebitel ztrácí právo od smlouvy odstoupit (uvedeno v samostatném bodě 5 těchto VOP).

– údaj o odpovědnosti prodávajícího za vady zboží podle obecných právních předpisů (uvedeno v samostatném bodě 6 těchto VOP).

– informace o možnosti a podmínkách mimosoudního řešení sporu prostřednictvím systému alternativního řešení sporů, pokud se prodávající zavázal tento systém využít (uvedeno v samostatném bodě 6.7 těchto VOP).

Podáním objednávky v e-shopu kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP. Od těchto obchodních podmínek se lze odchýlit pouze na základě vzájemné dohody mezi prodávajícím a kupujícím. Kupující současně s odesláním objednávky bere na vědomí, že s tímto odesláním objednávky je spojen jeho závazek uhradit kupní cenu objednaného zboží.

2.2 Kupující může objednávat zboží jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník.

2.3 Kupující si zboží prohlíží a vybírá kliknutím na zobrazené zboží. U Zboží si Kupující vybere údaje dle zveřejněných objednávkových informací a kliknutím na tlačítko „přidat do košíku“ přidá Zboží do své objednávky. Kupující má možnost pokračovat dále v nákupu nebo zvolit možnost „Přejít do košíku“. Kupující má ještě možnost vrátit se k dalšímu nákupu, upravit obsah košíku a dokonce jej zcela vyprázdnit. pokud se rozhodne vybrané zboží zakoupit, klikne na tlačítko „Pokladna“.

Druhým krokem objednávky je část nazvaná „Možnosti objednávky“. Zde má kupující možnost se přihlásit, pokud je již v e-shopu registrován, nebo se zaregistrovat, aby se při dalších nákupech již jen přihlašoval, případně mohl nakupovat i bez registrace. Kromě toho má stále možnost vrátit se k nákupu. Po rozhodnutí kupujícího o nákupu s registrací nebo bez registrace je kupující povinen vyplnit fakturační a dodací údaje v rozsahu: jméno, příjmení, telefon, e-mail, město nebo obec, ulice a č. p., PSČ. Po vyplnění kontaktních a dodacích údajů může Kupující přejít ke kroku s názvem“ Způsob doručení“. V tomto kroku musí Kupující zvolit možnost dopravy nebo osobního odběru. Tím se dostane k dalšímu bodu „Způsob platby“, kde má na výběr způsob platby za Zboží a dopravu nebo osobní odběr. Než přejdete ke kroku „Pokračovat“, je nutné potvrdit, že jste se seznámili s platnými obchodními podmínkami, neboť jsou součástí smluvního vztahu mezi Prodávajícím a Kupujícím.

Kupující tímto bere na vědomí, že výše uvedený pokyn „Potvrdit objednávku s povinností platby“ je spojen se závazkem kupujícího uhradit kupní cenu platnou v okamžiku objednání zboží.

2.4. Kupující je povinen poskytnout úplné, pravdivé a správné údaje nezbytné pro včasné a řádné dodání objednaného zboží.

2.5 Objednávka kupujícího se považuje za odeslanou, pokud je doručena prodávajícímu a pokud obsahuje všechny údaje požadované v části „Kontaktní údaje“.

2.6 Kupující zašle prodávajícímu prostřednictvím e-shopu objednávku, která je návrhem kupujícího na uzavření kupní smlouvy za podmínek těchto VOP. Objednávka je určena k přijetí Prodávajícím do 5 dnů od jejího doručení Prodávajícímu. Podáním objednávky prodávajícímu prostřednictvím e-shopu se kupující stává po tuto dobu svou objednávkou vázán a zavazuje se jím objednané zboží zakoupit a převzít za kupní cenu uvedenou v okamžiku podání objednávky na e-shopu, a to v souladu s podmínkami VOP, to vše za předpokladu, že objednávka bude prodávajícím v dané lhůtě přijata. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky ze strany Prodávajícího, které Prodávající zašle Kupujícímu e-mailem.

2.7. Kupující – spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodávka zboží, a to i před počátkem běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.

2.8 Změna objednávky je výjimečně možná, pokud se Prodávající nemůže dohodnout – akceptovat objednávku Kupujícího v plném rozsahu, tj. pokud některá z objednaných položek není aktuálně k dispozici. V takovém případě bude Kupující o této skutečnosti informován e-mailem nebo telefonicky. Kupující je povinen zaslat Prodávajícímu stanovisko ke změně objednávky do 3 dnů ode dne oznámení navrhované změny. Po tuto dobu budou dostupné položky z objednávky Kupujícího rezervovány. Odsouhlasením navrhované změny objednávky vzniká mezi stranami smluvní vztah. Pokud kupující ve výše uvedené lhůtě se změnou objednávky nesouhlasí, objednávka se po uplynutí výše uvedené lhůty v celém rozsahu ruší a návrh prodávajícího na změnu objednávky se považuje za neakceptovaný kupujícím.

2.9. Z uzavřené kupní smlouvy vzniká prodávajícímu povinnost předmět koupě kupujícímu předat a splnit povinnosti vyplývající z VOP. Kupující je povinen předmět koupě z uzavřené smlouvy převzít, zaplatit za něj sjednanou cenu plnění a splnit povinnosti vyplývající z této smlouvy a VOP. Prodávající je povinen akceptovanou objednávku splnit do 14 dnů od uzavření smlouvy (bod 4.1. VOP).

2.10. Zjistí-li prodávající dodatečně tiskovou, dodací nebo jinou chybu týkající se zboží (dostupnost, množství, možnosti dodání, cena nebo vyšší moc), a to bez ohledu na to, zda k ní došlo před nebo po uzavření smlouvy, je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího. V takových případech jsou smluvní strany oprávněny zrušit svou objednávku ( kupující) nebo ji odmítnout (prodávající) před uzavřením smlouvy. Zjistí-li prodávající takovou chybu po uzavření smlouvy, je oprávněn od smlouvy odstoupit, dokud není zboží dodáno kupujícímu. Kupující má ve výše uvedeném případě rovněž právo od smlouvy odstoupit.

2.11. Kupující je rovněž oprávněn jednostranně odstoupit od smlouvy v době od uzavření smlouvy do dodání zboží ( § 7 odst. 5 zákona č. 102/2014 Sb.). Úprava odstoupení kupujícího od smlouvy po převzetí objednaného zboží je uvedena v samostatném bodě 5 těchto VOP a v příslušných ustanoveních zákona.

2.12. Postoupení pohledávek vyplývajících ze vztahů dle těchto VOP není možné.

3. Kupní cena, platební podmínky

3.1. Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu za zboží a cenu poštovného dle prodávajícím akceptované objednávky (uzavřené smlouvy). Při vytváření objednávky jsou tyto položky uvedeny zvlášť a také jako součet ceny zboží a poštovného . Cena zboží na e-shopu je uvedena včetně DPH.

3.2. Způsob úhrady kupní ceny, poštovného kupujícímu při převzetí zboží na dobírku určuje prodávající jako jediný. 3.3. Kupující je povinen zaplatit za zboží v hotovosti při převzetí zboží (na dobírku ) – kupní cenu, nebo při vyřízení objednávky platební kartou prostřednictvím platební brány CardPay (akceptuje karty VISA, MASTERCARD, MAESTRO), náklady na dopravu jsou uvedeny na stránce e-shopu v nákupním košíku v kroku objednání zboží „Pokladna“.

3.3 Kupní cena je splatná při dodání zboží na dobírku jako platba v hotovosti, kdy kupující je povinen uhradit prodávajícímu kupní cenu a náklady na dopravu nejpozději při doručení zboží kupujícímu.

3.4 Náklady na použití elektronických komunikačních prostředků se řídí smlouvou mezi kupujícím a jeho poskytovatelem internetového připojení, případně poskytovatelem služeb elektronických komunikací.

3.5 Prodávající vystaví a doručí kupujícímu fakturu v souladu s platnými předpisy Slovenské republiky. Kupující zasláním objednávky souhlasí s tím, že faktura bude zaslána spolu se zbožím nebo zpřístupněna Kupujícímu elektronicky jako elektronická faktura, která však plně nahrazuje písemnou fakturu. Faktura zaslaná spolu se zbožím je zároveň dodacím listem a záručním listem.

4. Dodání zboží, dodací podmínky a náklady na dodání

4.1 Prodávající dodá zboží kupujícímu do 14 dnů ode dne, kdy byla uzavřena smlouva mezi prodávajícím a kupujícím v souladu s těmito VOP, tj. od přijetí objednávky kupujícího prodávajícím. Prodávající dodá zboží Kupujícímu poštou na adresu uvedenou Kupujícím při vystavení objednávky, a to pouze na adresu v SR, HU a CZ. Poštovní doručovatel zboží je oprávněn přiměřeným způsobem ověřit, zda osoba, která zboží přebírá, je oprávněna zboží převzít.

V případě dobírky, kdy Kupující nebo jím prokazatelně pověřená osoba převezme zboží od poštovního přepravce a zaplatí cenu zboží a výše uvedenou cenu za dodání.

4.2. Dodání zboží Kupujícímu je možné pouze v případě, že je uhrazena kupní cena a cena za dodání dodaného zboží. V opačném případě je doručovatel oprávněn zboží nedodat a prodávající není v prodlení s dodáním zboží. Kupující je povinen převzít zboží od řidiče dodávky v rozsahu objednávky akceptované prodávajícím. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až po zaplacení kupní ceny zboží, ceny za dodání a následném převzetí zboží.

4.3 Prodávající je oprávněn dodat zboží i několika samostatnými dodávkami s tím, že pro tyto samostatné dodávky platí cena poštovného jako při přijetí objednávky a kupující je povinen uhradit poštovné pouze jednou za takto rozdělenou dodávku zboží.

4.4 Při převzetí zboží je Kupující povinen prokázat doručovateli svou totožnost, čímž prokáže své oprávnění k převzetí zboží. Bez toho není poštovní doručovatel povinen zboží Kupujícímu doručit.

4.5 Při převzetí zboží je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu a úplnost dodávky. V případě zjevných vad je Kupující povinen o nich neprodleně, nejpozději do 48 hodin, informovat Prodávajícího. Kupující je povinen při převzetí zboží označit všechna zjevná poškození zásilky a porušení obalu. Podpisem přejímacího protokolu kupující stvrzuje, že zásilku převzal nepoškozenou. Pokud Kupující do 24 hodin od doručení zboží na základě potvrzeného dodacího listu a dodacího listu nevznese námitku proti nedodání zboží a nedodání dokladů dodaných se zbožím, má se za to, že zboží bylo Kupujícímu dodáno řádně a včas, pokud Kupující neprokáže opak.

4.6. Kupující je povinen neprodleně oznámit prodávajícímu jakékoliv poškození zboží, a to e-mailem nebo telefonicky na čísle +421 902 359 089. Dodatečné reklamace mechanického poškození zboží, zjistitelné při převzetí, nebudou Prodávajícím akceptovány.

4.7 Pokud taková situace nastane, Prodávající neprodleně informuje Kupujícího o nemožnosti dodání zboží. Totéž platí v případě vyšší moci, v případě důvodů na straně dodavatele nebo jiných důvodů, za které prodávající neodpovídá.

5. Vrácení zboží – odstoupení od smlouvy

5.1 Poučení o právu kupujícího odstoupit od smlouvy.

Kupující spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Bylo-li zboží z jedné objednávky dodáno dle uvážení prodávajícího několika samostatnými dodávkami, lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne, kdy kupující nebo jím pověřená osoba převzala zboží dodané jako poslední.

Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně – oznámením prodávajícímu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, je-li oznámení o odstoupení od smlouvy odesláno prodávajícímu nejpozději poslední den výše uvedené 14denní lhůty (§ 8 odst. 2 zákona č. 102/2014 Z.z. Slovenské Republiky.). Oznámení o odstoupení od smlouvy musí obsahovat identifikaci kupujícího a také zboží. Oznámení o odstoupení od smlouvy musí být podepsáno Kupujícím a zasláno na adresu společnosti ZEUS s.r.o. P.O.BOX 265, 814 99 Bratislava nebo e-mailem.

Pro odstoupení od smlouvy může Kupující použít formulář, který je přílohou těchto Všeobecných obchodních podmínek a který je rovněž ke stažení na www.cokolady.sk. V případě odstoupení od smlouvy prostřednictvím formuláře uvedeného na webových stránkách Prodávajícího a zaslaného elektronicky, Prodávající tuto skutečnost Kupujícímu potvrdí bezodkladně po obdržení takového oznámení.

Odstoupením od smlouvy vzniká kupujícímu nárok na vrácení zaplacené kupní ceny za zboží, včetně nákladů, které kupujícímu vznikly v souvislosti s objednáním zboží. Platby, které Kupující uhradil Prodávajícímu v souvislosti se smlouvou, od níž Kupující odstoupil, vrátí Prodávající Kupujícímu nejpozději do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení od smlouvy. Prodávající je povinen vrátit uvedené platby kupujícímu poštovní poukázkou nebo převodem na bakový účet. Tím není dotčeno právo Kupujícího dohodnout se s Prodávajícím na jiném způsobu platby, avšak v souvislosti s tím nebudou Kupujícímu účtovány žádné další poplatky.

V případě odstoupení od smlouvy o prodeji zboží není Prodávající povinen vrátit platby Kupujícímu dříve, než mu bude zboží vráceno, nebo dokud Spotřebitel neprokáže, že zboží Prodávajícímu odeslal. To neplatí, pokud prodávající navrhne osobní odběr zboží nebo odběr prostřednictvím jím pověřené osoby ( § 9 odst. 5 zákona č. 102/2014 Z.z. Slovenské Republiky).

V případě odstoupení od smlouvy je kupující povinen zaslat zboží prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Uvedená lhůta je zachována, pokud v její poslední den bylo zboží předáno k přepravě. náklady na vrácení zboží prodávajícímu nese kupující. Vrácené zboží nesmí být poškozené ani jinak znehodnocené a musí být bez známek opotřebení.

Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud se zbožím nakládal jiným způsobem, než který je nutný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží. kupující nemůže odstoupit od smlouvy v případech uvedených v § 7 odst. 6 zákona č. 102/2014 Sb.

o prodeji knih nedodávaných v ochranném obalu a o prodeji periodického tisku,

– prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, audiovizuálních záznamů, knih nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud zákazník tento obal rozbalil,

– poskytování elektronického obsahu jiného než na hmotném nosiči, pokud bylo poskytování takového obsahu zahájeno s výslovným souhlasem zákazníka a zákazník prohlásil, že byl řádně informován o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo odstoupit od smlouvy,

– prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné k vrácení ze zdravotních nebo hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání poškozen, např. zboží textilní povahy).

5.2 Pokud je poškozené zboží vrácené kupujícím zjevně používáno nad rámec běžného zacházení nutného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží, má prodávající vůči kupujícímu nárok na náhradu škody.

Formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete na konci těchto VOP.

6. Záruka, reklamační podmínky a reklamační řád

6.1. Prodávající vydává v souladu s ustanovením § 18 zákona č. 250/2007 Z.z. Slovenské republiky o ochraně spotřebitele a ustanoveními §§ 612 – 627 zákona č. 40/1964 Z.z. občanský zákoník tento reklamační řád, který upravuje postup při přijímání a vyřizování stížností spotřebitelů – kupujících v souvislosti s nákupem zboží prostřednictvím internetu, a to prostřednictvím e-shopu umístěného na webové stránce www.cokolady.sk.

6.2. Tento Reklamační řád je umístěn na internetových stránkách e-shopu společnosti ZEUS s.r.o. – www.cokolady.sk v souladu s § 18 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.

6.3.Odpovědnost za vady zboží
Kupující je povinen bezprostředně po převzetí zboží zkontrolovat neporušenost obalu a úplnost dodávky, zejména počet balení. V případě zjištění zjevných vad v souvislosti se zásilkou a zbožím je kupující povinen neprodleně, nejpozději do 24 hodin, informovat prodávajícího. Kupující je povinen vyznačit na dodacím listu všechna zjevná poškození zásilky a porušení obalu. Je-li přepravní obal přelepen páskou prodávajícího a je poškozen nebo je zjištěno jiné poškození obalu zásilky a nasvědčují-li tyto skutečnosti tomu, že zásilka byla neoprávněně otevřena, je kupující povinen zásilku od doručovatele nepřevzít. Podpisem protokolu o převzetí zásilky bez uvedení poškození zásilky kupující potvrzuje, že zásilku převzal nepoškozenou. Pokud Kupující nepotvrdí nedodání dokladů dodaných se zbožím do 24 hodin od doručení zboží, platí domněnka řádného doručení zboží Kupujícímu, pokud se neprokáže opak. Kupující je povinen neprodleně informovat prodávajícího o jakémkoli poškození dodaného zboží elektronickými nebo jinými vhodnými prostředky. Na později nahlášené mechanické poškození zjistitelné při převzetí zboží se nebere zřetel a taková reklamace nebude uznána.

Prodávající odpovídá za to, že zboží je bez vad, v kvalitě, míře, množství nebo hmotnosti, jak je popsáno v nabídce a jak bylo objednáno kupujícím nebo jak je požadováno právními předpisy.

V souladu s příslušnými zákonnými ustanoveními (občanský zákoník) odpovídá prodávající za vady, které má prodávané zboží při převzetí kupujícím, a nejde-li o zboží, které se rychle kazí, nebo o použité zboží, odpovídá prodávající i za vady, které se vyskytnou na zboží v záruční době nebo v době jeho užívání.

Za vadu nelze považovat změnu zboží, ke které došlo v průběhu záruční doby v důsledku opotřebení, nesprávného skladování, používání nebo neodborného zásahu.

Bez ohledu na výše uvedenou odpovědnost prodávajícího za kvalitu zboží prodávající neodpovídá za vady:
– pokud kupující způsobil vadu zboží sám,
– pokud kupující o vadě zboží věděl před převzetím zboží nebo byl na vadu výslovně a zřetelně upozorněn a pokud byla kupujícímu z důvodu takové vady poskytnuta sleva z ceny zboží,
– pokud Kupující reklamuje zboží po uplynutí záruční doby nebo jiné doby, po kterou si má zboží zachovat své specifické vlastnosti,
– v případě zboží prodávaného za nižší cenu, pokud byla nižší cena sjednána pro takovou vadu.

6.4 Záruční doba

6.5 Uplatnění odpovědnosti za vady
Odpovědnost za vady se uplatňuje e-mailem na adrese office@zeus-braun.sk, telefonicky na čísle +421 904 324 557 nebo písemně poštou na adresu prodávajícího ZEUS s.r.o. P.O.BOX 265, 81499 Bratislava 1. Kupující je povinen uplatnit právo z odpovědnosti za vady nejpozději do uplynutí záruční doby a v případě zboží, které se rychle kazí, nejpozději následující den po koupi, jinak práva z odpovědnosti za vady zanikají. Při uplatnění vady poštou je kupující povinen předložit zboží, na kterém se vada vyskytla, popis vady, kopii dokladu o koupi (faktury), záruční list (pokud byl k prodávanému zboží vydán) a kontaktní údaje kupujícího. Reklamaci lze podat také elektronicky s přiloženými dokumenty ve formě skenu. Prodávající upozorňuje, že reklamované zboží vrácené prodávajícímu na dobírku nebude prodávajícím přijato.

6.6 Povinnosti prodávajícího v případě reklamace ze strany kupujícího
Uplatní-li Kupující právo z odpovědnosti za vady osobně, je Prodávající nebo jím pověřený zaměstnanec či určená osoba povinen poučit Kupujícího o jeho právech, která jsou uvedena v tomto reklamačním řádu. Prodávající je povinen vydat Kupujícímu potvrzení o tom, kdy Kupující právo z odpovědnosti za vady při uplatnění reklamace uplatnil.

Na základě rozhodnutí Kupujícího o tom, které ze svých práv uplatňuje, je Prodávající povinen určit způsob vyřízení reklamace, a to následovně:
(a) vyřízení reklamace ihned,
b) ve složitých případech do 5 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace,
c) ve složitých případech, zejména je-li vyžadováno technické zhodnocení zboží, do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Pokud kupující uplatnil reklamaci výrobku v prvních 12 měsících od jeho zakoupení, může prodávající reklamaci zamítnout pouze na základě odborného posouzení; bez ohledu na výsledek nelze po kupujícím požadovat úhradu nákladů spojených s tímto odborným posouzením ani jiných nákladů spojených s odborným posouzením.

Pokud Kupující uplatnil reklamaci výrobku po 12 měsících od data nákupu a Prodávající reklamaci zamítl, uvede Prodávající v dokladu o zamítnutí reklamace, komu může Kupující zaslat zboží k odbornému posouzení. Pokud je výrobek zaslán k odbornému posouzení osobě určené prodávajícím, nese veškeré související účelně vynaložené náklady prodávající bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Prokáže-li Kupující znaleckým posudkem odpovědnost Prodávajícího za vadu, může Kupující nárok opětovně uplatnit; po dobu provádění znaleckého posudku záruční doba neplyne. Prodávající uhradí Kupujícímu do 14 dnů ode dne opětovného uplatnění reklamace veškeré náklady vynaložené na odborné posouzení. Opětovně uplatněnou reklamaci nelze zamítnout.

Po určení způsobu vyřízení reklamace se reklamace vyřídí ihned; v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později, vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty může kupující odstoupit od smlouvy nebo má právo na výměnu výrobku za nový výrobek, a to bez ohledu na oprávněnost reklamace.

Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemný doklad o reklamaci do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Kupující bere na vědomí a souhlasí s tím, že doklad o reklamaci a vyřízení reklamace bude kupujícímu doručen v souladu se zákonem. Po skončení reklamačního řízení je Kupující povinen na výzvu Prodávajícího převzít od Prodávajícího reklamované zboží do 15 dnů, pokud byla reklamace vyřízena opravou, slevou, výměnou zboží ( nové zboží ) nebo zamítnutím reklamace. Pokud Kupující nepřevezme zboží ani do 30 dnů od vyřízení reklamace nebo do 30 dnů ode dne opětovného doručení zboží Kupujícímu nebo nepřevezme zboží ve stejné lhůtě po zaslání výzvy Prodávajícího na kontaktní adresu uvedenou Kupujícím po ukončení reklamačního řízení, je Prodávající oprávněn v souladu se zákonem požadovat po Kupujícím skladné ve výši 0,20 €/den skladování.

Nároky Kupujícího v případě řádně uplatněné reklamace jsou následující:
– jedná-li se o vadu, kterou lze odstranit, má Kupující nárok na její bezplatné, včasné a řádné odstranění. Prodávající je povinen vadu odstranit bez zbytečného odkladu. Kupující může namísto odstranění vady požadovat výměnu věci nebo, týká-li se vada pouze součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k hodnotě zboží nebo závažnosti vady. Prodávající však může vždy místo odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže.
– jde-li o vadu neodstranitelnou, tj. nelze-li vadné zboží opravit; jsou-li prokazatelně zhoršeny jakostní vlastnosti potravinářského zboží, vada je odstranitelná, ale kupující nemůže zboží řádně užívat, protože se stejná vada po opravě vyskytne znovu, nebo jde-li o větší počet vad, má kupující právo na výměnu vadného zboží za zboží bez vad nebo na odstoupení od smlouvy, pokud kupující s výměnou vadného zboží nesouhlasí.
– Vyskytnou-li se jiné neodstranitelné vady, které nebrání užívání zboží, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny zboží.

Ustanovení tohoto bodu se nevztahuje na Kupujícího, který není spotřebitelem a kupuje zboží za účelem podnikání, nikoliv pro osobní spotřebu fyzických osob; odpovědnost za vady zboží se v tomto případě řídí ustanoveními § 422 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. Obchodního zákoníku. Prodávající vyřizuje reklamace zboží pořízeného kupujícím prostřednictvím e-shopu prodávajícího v souladu s právními předpisy Slovenské republiky, zejména zákonem č. 250/2007 Sb. ve znění pozdějších předpisů, Občanským zákoníkem Slovenské republiky a příslušnými právními předpisy.

Ostatní stížnosti a podněty Kupujících je možné adresovat na adresu sídla Prodávajícího a také elektronicky na office@zeus-braun.sk.

6.7 Alternativní řešení sporů
Kupující, který je spotřebitelem, může v souladu s ustanoveními zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení sporů, není-li spokojen s vyřízením své reklamace nebo byla-li porušena jeho práva, má právo obrátit se na Prodávajícího se žádostí o nápravu. Tuto žádost zašle na e-mailovou adresu office@zeus-braun.sk.
Pokud prodávající žádost kupujícího zamítne nebo na ni neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, má kupující právo podat návrh na alternativní řešení sporu u subjektu alternativního řešení sporů. Těmito subjekty jsou subjekty uvedené v § 3 odst. 2 zákona č. 391/2015 Z.z. Slovenské Republiky. a oprávněné právnické osoby zapsané v seznamu podle § 5 odst. 2 uvedeného zákona. Zákon č. 391/2015 Sb. Náležitosti takového návrhu jsou uvedeny v § 2 zákona č. 391/2015 Sb.

V souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 524/2013 je zřízena tzv. platforma RSO (online řešení sporů). Na této platformě může kupující-spotřebitel podat online stížnost. Tato platforma je dostupná online na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

Dokument k odstoupení od smlouvy 

odstupenie_od_zmluvy.docx